پرسش های شما درباره موسسه شکوه مهر
پرسش های شما درباره موسسه شکوه مهر
1402/10/03 10:07:52

1-آنچه در مورد شکوه مهر باید بدانیم؟

شکوه مهر به عنوان یکی از بزرگترین موسسات خیریه فرا استانی سطح کشور در سه شعبه (مشهد –بجستان - تهران) به صورت هیئت امنایی با شماره ثبت 3728 تحت نظارت سازمان بهزیستی فعالیت می نماید. شکوه مهر موسسه ای غیرانتفاهی، مردم نهاد می باشد که با هدف حمایت نگهداری و سرپرستی ایتام معلول ذهنی و کودکان بی سرپرست در سال 1391 تاسیس گرید.

2-بودجه شکوه مهر چگونه تأمین می‌گردد؟
شکوه مهر سازمانی غیر دولتی، غیر سیاسی و غیرانتقاعی است و بودجه آن تنها ازطریق مشارکت‌های مردمی وکمک‌های خیر خواهانه خیرین اعم از نقدی و غیر نقدی تأمین می‌شود

3- تفاوت شکوه مهر با دیگر موسسات خیریه در چیست؟
شکوه مهرتنها موسسه خیریه چند منظوره می باشد که در زمینه آموزشی و توانبخشی در 3 مرکز توانبخشی شبانه روزی معلولین ذهنی و در زمینه شبه خانواده در 7 خانه کودک و نوجوان فعالیت میکند.

4-چند معلول و کودک تحت حمایت شکوه مهر می‌باشد؟

این موسسه در حال حاضر افتخار سرپرستی شبانه روزی حدود 400 نفر معلول ذهنی و کودک بی سرپرست پسر و دختر را دارد .

5-هر آنچه که باید در مورد دانشگاه شکوه مهر بدانیم ؟

مرکز آموزش علمی کاربردی خدمات بهزیستی شکوه مهر تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و آموزش عالی فعالیت خود را در مهر ماه 98 با هدف آموزش و تربیت نیروهای متخصص در شاخه های مرتبط با سازمان بهزیستی و در مقاطع کاردانی و کارشناسی با ظرفیت پذیرش بیش از 2 هزار دانشجواغاز کرد.  

6-چه نوع روش‌هایی برای کمک به شکوه مهر تعریف شده است؟
موسسه شکوه مهر روش‌های مختلفی را به منظور سهولت اهدای کمک‌های نیکوکاران به فرزندان  تحت پوشش این موسسه تعریف کرده است. روش‌هایی همچون: قلک‌، عضویت، کمک های نقدی وغیر نقدی، سفارش محصولات شکوه مهر، کمک به عنوان نیروی همیارو افتخاری... برای آشنایی با روش‌های کمک به شکوه مهر می‌توانید با شماره 38187-051 تماس بگیرید.


اشتراک گذاری:
دیدگاه‌ها
امتیاز دهید:
1 از 5